In sfarsit! Am lansat versiunea beta a site-ului www.teste-carnet.ro

Unii ar putea crede ca e doar un simplu site cu teste. Ei bine, e mult mai mult. Este o platforma de invatare, platforma insotita de o metoda de invatare dezvoltata chiar de noi.

Mai avem de pus la punct statisticile avansate, care iau in calcul intregul istoric de testare al userului si probabil inca o serie de mici probleme pe care le vom descoperi in timp.

Dar sa revenim la metoda si la modul in care a aparut ea.

In august 2007, la 6 dimineata fugeam spre o pensiune din nordul Moldovei, undeva prin Suceava. Pe deja vestitul drum de 1 banda si jumate pe sens, intr-un sat de dupa Focsani, o dacie galbena cu numar de bucuresti mergea cu 40 km/h, pe banda 1,5 – adica aproape de axul drumului – blocand tot ce venea din spate.

Grabit fiind sa ajung la pensiune, fiind prima vacanta in vreo 3 ani, i-am dat flash-uri, un claxon, l-am depasit pe partea dreapta si am calcat-o. Individul a accelerat, m-a urmarit, motiv pentru care am calcat-o si mai tare. Dupa vreo 10 km, in urmatoarea localitate, constat ca e masina de politie. Bineinteles ca am plecat mai departe cu dovada in loc de carnet, care mi-a fost suspendat pentru 90 zile!!!!!

Solutia? una singura – sa dau din nou examen, varianta 13 din 15 pentru a reduce pedeapsa la 30 zile. Iar aici incepe distractia. Am luat legislatia, am luat o carte cu teste, am facut cateva teste si m-am luat cu mainile de cap – aveam cam 70% raspunsuri corecte – deci ori trebuia sa tocesc, ori sa inventez o metoda care sa imi faca viata mai usoara.

Asa ca am decis sa ma axez pe 2 directii:
1. intrebarile pe care le-am gresit
2. intrebarile la care nu am fost sigur

Am luat asadar testele, unul cate unul, notand unde nu sunt sigur iar la verificare notand unde am gresit. Brusc din ~300 de intrebari de memorat, numarul s-a redus la ~100. Dupa a doua trecere folosind aceeasi metoda, de la ~100 numarul de intrebari de memorat au scazut la ~30. Dupa a treia trecere am ramas cu vreo 3-4 intrebari de memorat.

Rezultatul a fost ca la testare am luat 15 din 15 si mi-am luat carnetul inapoi.

Dupa ce am primit carnetul inapoi am considerat ca e nedrept sa pastrez o asemenea minunatie de metoda numai pentru mine. Iar de aici pana la www.teste-carnet.ro a mai fost un singur pas. E drept, un pas de aproape doi ani in care am studiat, am scris teste, am creat imagini si am construit site-ul.

