Cu totii avem experientele noastre mai mult sau mai putin reusite cu diversi furnizori. Uneori treaba nu merge din nesimtire, alteori din prostie, uneori pur si simplu din ghinion. Pentru acest simplu motiv, prima oara cand ceva nu merge asta e; poate e ok si a doua oara, daca respectivul furnizor se straduieste sa repare. Alteori insa, e de lista neagra – motiv pentru care o si inagurez.

Si acum povestea:

Prin aprilie cumpar un aparat de aer conditionat de la Domo.  Luat frumos din timp, sa nu patesc ca altii, care il luau in iulie si echipa pt montaj venea la finalul lunii august. Si luat un model mai acatarii, ca vorba ceea, e de firma, nu s-o strica cu una cu doua. Instalat de Maxim Service SRL (Sos Bucuresti-Magurele 60C, sector 5 – 021.420.8616)) in data de 30 aprilie 2009, raport de instalare semnat de Drinceanu Eugen. Bineinteles ca Maxim Service SRL este din lista de firme puse la dispozitie de Domo, numai ca acolo figureaza cu alta adresa – Str. Cucuteni 12. Nevermind.

Zis si facut, aparatul de aer conditionat astepta cuminte pe perete sa vina canicula. Pe la inceputul lunii iulie, cand vine primul val de caldura il incerc. Si surprize surprize, aparatul devenise in doar doua luni un imens ventilator, exagerat de scump, amplasat pe perete, caci freonul il parasise usor usor. Pe 7 iulie revine acelasi domn de la aceeasi firma Maxim Service SRL care il repara , punand diagnosticul “holender fisurat”.

Toate bune si frumoase, pana azi, 17 iulie, la primul cod galben, cand constat ca din nou aparatul meu de aer conditionat se transformase in ventilator exagerat de scump. Bineinteles ca pun  mana pe telefon, extrem de suparat, si solicit o interventie de urgenta.

Eugen Drainceanu, cel care l-a instalat si reparat imi spune ca el tocmai pleca din bucuresti, dar va face un efort si se va intoarce.  Revine insa cu un telefon in 10 minute sa ma informeze ca nu se mai poate intoarce, deoarece de la firma a plecat toata lumea, asa ca nu pot decat sa astept pana luni. Asta petrecandu-se vineri la ora 11:50. Eu le-as sugera in cazul asta sa plece acasa de tot si sa inchida.

Si acum sa recapitulam: aparat, nou, de firma, nu tocma ieftin, defect de 2 ori in primele 2 luni si jumatate de functionare. Cumparat de la Domo si instalat de Maxim Service, care vineri in miezul zilei, la ora 12:00 a inchis pravalia – ce de fapt, prea multa munca strica, nu?

Voua va sugerez tuturor, daca luati un aer conditionat de la Domo, sa cereti explicit sa nu vi-i trimita pe baietii de la Maxim Service.

Cat despre Domo, astept sa imi trimita o alta firma. Dupa care pot da o recomandare si despre Domo.

Later edit: cei de la Domo au fost operativi si mi-au gasit o alta firma autorizata in mai putin de 1 ora. Firma cea noua se numeste “Teknos Consulting” si vor veni fie azi fie maine dimineata. Ii astept cu interes.

Advertisements