Am aflat aseara de chestia asta si nu mi-a venit sa cred.

Adica Tribunalul Bucuresti a demarat procedura de insolventa in cazul Netbridge Investments (din care face parte si Boom Advertising), pentru ca o parte din firmele cu care acestia lucrau nu si-au primt banii datorati si, logic, au asteptat cat au asteptat si apoi “au luat masuri”. Nu inteleg insa de ce au solicitat demararea procedurii de insolventa, pentru ca legea romaneasca e facuta in asa fel incat falimentul Boom nu le aduce mare lucru inapoi… poate i-a cuprins un exces de altruism si s-au gandit ca macar sa nu mai fie si altii patiti, mai stii?

Si uite cum se labarteaza criza si acolo unde n-ar avea de ce!

Pai cei la care are Boom datorii (nu inteleg cum de au ramas fara bani, ca platile se faceau la ~90 de zile pentru ca termenele de plata erau oricum la 60) nu sunt toti firme mari. Mai sunt si dintre cei carora Boom le datoreaza cate zece mii de lei, bani care reprezinta pentru Netbridge doar capitalul social in limita caruia raspunde, dar pentru o firma mica banii astia inseamna ceva.

Eu cred ca “falimentul” Boom/Netbridge e doar un mod de a scapa de datorii mari cu cheltuiala putina, gratie (as zice “din cauza”) unei legislatii care permite asa ceva. Mai ales ca insolventii si-au facut repede o firma noua si curata, Digital Ads. Doar ca eu nu am sa lucrez niciodata cu ei, avand in vedere ca s-au nascut dintr-o teapa.

