(Din experienta de cativa ani aici, tind sa cred ca va fi una destul de scurta)

Un proiect inceput stangaci, cu n reveniri/modificari, un proiect inceput de client cu starea aia de ”nici noi nu prea stim ce vrem dar credem ca vrem”. Cu toate astea, dus la bun sfarsit (atat cat s-a putut caci in lipsa unui feedback din partea clientului nu te apuci tu sa faci dupa cum te taie capul), chiar daca putin anevoios din toate punctele de vedere… inclusiv al banului dat pentru ceea ce s-a facut. Si includ aici si solicitarile ulterioare lansarii site-ului. O situatie in care estimezi cat il costa pe client toate cele, il intrebi daca ii convine si in urma acceptului te apuci de lucru. Zis si facut! Numai ca… vezi tu… o editura destul de ok, care isi permite sa sponsorizeze intr-un fel sau altul diverse concursuri sau actiuni umanitare, care isi permite sa organizeze evenimente din domeniul turismului, hotelariei, educatiei, sanatatii, frumusetii, ocazii cu care de altfel primeste si diverse diplome si distinctii,  nu si-a permis sa plateasca o factura de nici 500 lei de aproape un an.

A! Sa nu uit! Si noua ne-a sponsorizat un concurs pe www.animalutze.com dar cum sa va spun eu, stimata doamna Tatulici?…. Stiti? asta nu are nicio legatura cu factura restanta… nu am facut troc la modul da-mi tu 2 carti si eu uit ca nu mi-ai platit 500 de lei.

Prin februarie 2009 daca nu ma insel, urma sa ni se comunice un status. Au mai trecut vreo 2 luni de profunde meditatii pentru ei si ce sa crezi? Nu se ajunsese la nicio concluzie. Grea treaba zau sa iti amintesti ca ai cerut ceva si nu ai mai platit. Asa ca prin aprilie, tot noi mai dam un semn de viata… ni se cere sa transmitem factura inca o data si iaca de-atunci mai trecura  mai bine de 3 luni. Cum era de asteptat, nu se intampla nimic. Si nu, n-are nicio legatura cu criza.

Si cum de obicei vrem sa stim cum evolueaza proiectele clientilor nostri, mai dam din cand in cand cu ochiul prin site-urile lor. Ceea ce s-a intamplat si ieri cand intrand pe www.houseofguides.ro constatam cu stupoare ca cineva le-a ”hacuit” server-ul. Desi tepuiti de aproape un an de HOUSE OF GUIDES, punem mana pe telefon si ii anuntam de situatie. Nu stiau… desi au un IT-ist. Sau poate ca nu il mai au…

Pentru toate astea, astazi, la categoria ”clientul nostru, teparul nostru” the winner is… (fara  prea mult suspans)… HOUSE OF GUIDES!

PS: multumim clientilor care ne apreciaza munca la adevarata valoare de o buna bucata de vreme (unii dintre ei de vreo 7 ani… ori sti ei de ce!), clienti cu care putem dezvolta proiecte bune si care platesc intotdeauna pentru ceea ce cer.

Ministru’ de finante

Advertisements