server vectorizatAm facut zilele astea cateva desene vectoriale in Photoshop.  Pen Tool-ul din Photoshop este chiar usor de utilizat.

Iata ce am facut zilele trecute in Photoshop folosind doar vectori >>>

lupa vectorialaAm intampinat insa o problema cand am vrut sa export aceste imagini vactoriale. Am folosit functia Export/Paths to Ilustrator la imaginea alaturata.

Problema a fost la aceasta imagine pe care nu am reusit sa o export cu toate formele si culorile din prima. Am incercat sa export pe rand fiecare shape, a mers, insa cand le-am importat in Ilustrator nu isi pastrau pozitiile si culorile. Probabil as fi reusit intr-un final sa import toate path-urile insa as fi pierdut mult timp repozitionand si recolorand shape-urile. Oricum eu trebuia sa ajung cu aceasta imagine in flash pentru a o folosi intr-un banner. Urma ca din  Ilustrator sa export in formatul .ai pentru a putea fi usor de important in flash.

Solutia a fost Encapsulated Post Script (.eps) un format oarecum universal pentru programele care lucreaza cu imagini vectoriale.

PostScript (PS) este formatul vectorial folosit de Adobe pentru transmiterea imaginilor si textului spre imprimanta  si este independent de device si rezolutie oferind o compresie cat mai mare a datelor.

EPS este Encapsulated PS, nu este destinat excluziv imprimarii si poate fi important in alte alicatii precum Flash, Corel, Quark etc…

Am reusit astfel sa import lupa ca EPS direct in Flash, fara probleme.

