Am inceput optimizarea pentru Modul Design – producator de mobila cu o gama destul de variata – de la mobila de bucatarie, sufragerie, dormitor, camere de tineret si/sau copii pana la mobilier de birou, sali de consiliu, canapele, fotolii.

Pana acum am reusit sa aducem site-ul din situatia in care nu aparea in primele 1000 rezultate in google.ro la prezenta in primele 3 pagini pe 3 fraze de cautare care includ diferite tipuri de mobila: mobila sufragerie il plaseaza pe pagina 2, in timp ce mobila dormitor si mobila bucatarie il plaseaza pe pagina 3.

Ultimul punct de interes il reprezinta mobilier birou, dupa care asteptam pozitionarea finala in google, inainte de a trece la etapa urmatoare.

Chiar si in situatia in care inca nu am finalizat nici macar etapa 1, site-ul a inregistrat o crestere cu 850%.

Cu ocazia asta am placerea sa anunt in premiera un nou serviciu – “SEO cu garantie”: se plateste numai in functie de rezultatele obtinute, cu preturi grupate in functie de pozitie in 4 categorii: primele 5 pozitii, pozitiile 6-10, pozitiile 11-20 si pozitiile 21-30. Pentru pozitiile mai mari de 30 clientul nu plateste nimic. Pentru detalii despre subiect, va rugam sa ne contactati.

Revenind putin la subiectul mobila, despre Modul Design pot spune ca este genul de serviciu care imi face placere, pentru ca mobila pe care ei o produc iar noi o promovam este nu doar de calitate, ci si la un pret decent. Ceea ce m-a convins intr-atat incat mobila mea de bucatarie este acum in lucru la ei – cu alte cuvinte ei produc ceea ce as alege am ales pentru mine personal, iar asta spune destul de multe.

