Cine stă mai mult decât ocazional pe net, chiar și fără să urmărească evoluția marilor companii web, a observat cu siguranță că totul se schimbă.

E ca și cum întregul online s-ar zbate să-și schimbe poziția în care amorțise înainte de criză, iar schimbările sunt, în mod evident, menite să aducă bani. Modelul de business e comun și evident – utilizatorii vor fi bombardați cu reclamă, iar firmele vor fi nevoite să cotizeze într-un fel sau altul. Interesant este însă ce face concret fiecare companie pentru ca nimeni să nu-și mai permită să-i ocolească serviciile și să se rezume la o prezență pasivă pe internet.

Totul pare să fi început cu valul uriaș de schimbări pe care l-a cauzat Google, care și-a făcut curățenie și a eliminat fără prea multă ceremonie toate produsele care nu înregistrau succes. Practic, Google a studiat intens ce funcționează în interior și în afară, și-a pus resursele la lucru și, odată cu lansarea Google+, a aruncat în piață o mănușă foarte mare.

Toate mișcările Google scot firmele din zona de confort și le provoacă la acțiune.

Citește continuarea pe PRwave.ro >>>

Advertisements