Au trecut și Valentine’s Day, și Dragobetele, și prima zi de primăvară. Și ieri a trecut și 8 martie. Așa că, pentru că e sezon (și poate n-ați apucat să duceți flori și mărțișoare chiar tuturor web design bucurestifemeilor pe care le cunoașteți), mi-am amintit să vă recomand un site pe care l-am făcut repede-repede, cu grafica de la client. Totul a fost posibil în timp record, pentru că martisor.net, un site de promovare și vânzare rapidă a mărțișoarelor (și accesoriilor) handmade Dimitri’s Accessories, a fost asamblat pe E-Media Creative. Iar E-Media Creative, după cum știți deja, e o platformă foarte flexibilă, care ne permite astfel de “acrobații”. Practic, pentru martisor.net am primit grafica, Andrei (graficianul) a facut mockup-ul cam într-o oră, apoi eu am facut instalarea de platformă cu mockup integrat în maxim două ore. Cu tot cu modulul de comandă rapidă.

Ce e special la proiectul ăsta e că în mai puțin de o zi l-am dat gata și tot în aceeași zi clientul a reușit să-și introducă și produsele, pentru că era deja familiarizat cu platforma (și pentru că e și foarte ușor de folosit!).

Nu e prima dată când folosim E-Media Creative la viteză maximă. Îmi mai aduc aminte de un exemplu destul de recent de astfel de proiect, curatenielatine.ro, la care s-a procedat la fel și in cateva ore a fost gata.

Așa că viteza nu e o problemă. Așteptăm urgențe! 🙂

