Circulă prin diversele rețele de socializare un infografic la prima vedere interesant, care pare să coreleze “treptele” piramidei nevoilor cu opțiunea individului de a se manifesta în social media printr-o rețea / platformă de socializare sau alta.

Ideea mi s-a părut promițătoare, dar pe urmă am văzut infograficul, care arată așa:

Infografic care corelează piramida lui Maslow cu social media

Infografic care corelează piramida lui Maslow cu social media

Totuși, cred că e o abordare simplistă sau, mai degrabă, glumeață 🙂

Și e suficient un singur argument – având în vedere că pe LinkedIn sunt activi în general profesioniștii din diverse domenii, oameni care au destul, dar care vor mai mult, oameni care își caută furnizori buni și parteneri de afaceri serioși, oameni din middle și high management, profesori universitari și așa mai departe… cum ajută / rezolvă / ostoiește LinkedIn nevoia de securitate / siguranță a veniturilor, a proprietății, a familiei (etc), când nevoia asta e deja acoperită cu vârf  și îndesat la utilizatorii rețelei respective?

Concluzia ar fi că infograficele sunt făcute să ne amuze, cu excepția celor care dau ca sursă date rezultate dintr-o cercetare serioasă. Restul sunt glumițe, eseuri, idei.

Advertisements