Această postare este pentru toți clienții noștri care ne-au semnalat diversele mesaje de denigrare la adresa e-studio.ro, primite prin e-mail sau prin intermediul formularelor de contact din site-urile lor. MULȚUMIM! Mulțumim pentru încrederea pe care o aveți în noi și pentru modul în care v-ați arătat disponibilitatea de a ne sprijini în această situație.

Iată câteva dintre mesajele primite de la clienții noștri:

“Bună, nu vreau să te sperii, dar cred că aveți un nebun care vrea să vă facă rău… mai jos e mesajul pe care l-a trimis, mă gândesc că e bine să știți și să-i faceți ceva”.

“Am primit acest mesaj… nu-l șterg din admin, îl păstrez pentru cazul în care aveți nevoie de probe când îl dați în judecată”.

“Bună, uite ce am primit… vă confundă cu alții sau ce-a pățit?”

“Zice că poate să spargă oricine baza de date. Voi n-ați fost cu ea la un GPEC și a ieșit secure?”

“Am primit asta: «platforma e-studio este sql injection: =))))))) adica iti poate sparge oricine baza de date, poate trece de parole si alte prostii si poate baga rahaturi in baza de date». Ce limbaj… E de la concurență?”

“Ăsta-i ca ăla de-l am eu, care a postat și el ceva pe blog și… ce să-i faci. Dă-l încolo, vezi-ți de treabă, că ăștia au mintea odihnită.”

“Bună seara, nu știu dacă ați primit mailul de mai jos și de la alti clienți, dar am zis să vă atenționez. Sper să acționați repede :)”

“A, ai un hater? Ha-ha. Dacă pot să te ajut cu ceva, zi. Am avut și eu câțiva, nu-ți fă probleme.”

Iată cine trimite mesajele:

hater

Această poză este chiar poza de profil pe care o folosește pe Facebook.

Încă nu suntem convinși că merită efortul de a-l da în judecată: e ca o insectă care bâzâie – nu a avut niciun fel de ecou în fluxul de comenzi și de lucrări (anul 2016 a început în forță), iar oamenii serioși nu-i dau atenție.

Dacă totuși continuă să insiste și dacă ne hotârâm să ne facem puțin timp, vă mulțumim anticipat pentru sprijinul promis în cazul unui demers juridic.

